Intoxicating your kiss, intoxicating your lips 

沉醉於你的親吻,沉醉於你的雙唇

Nobody does it like this, 

沒有人如此令人著迷

I find it hard to resist

我發覺這實在難以抵抗

Feeling out of control, beautifully so What’s coming over me

感受自己脫離了掌控,卻又如此美妙,是什麼擄獲了我

It’s a total eclipse of rationality

完全蒙蔽了理智

 

I don’t usually say this

我不常說這樣(煽情)的話

I don’t usually play this game 

我不常玩這樣(曖昧)的遊戲

Yeah I know I’m not faded          But it kinda feels that way

即使神智還沒完全褪去        但感覺已經相距不遠

I don’t usually say this

我不常說這樣(煽情)的話

But I think I should let you know

但我必須讓你知道

That baby, baby, I don’t, I don’t wanna go 

寶貝、寶貝,我不想分開

 

How could I go home When I feel like I belong 

感覺自己傾心於你的同時我怎麼能夠回去

In your arms, it’s like champagne

在你懷抱裡就像沉浸在香檳酒之中

Feel it pouring in my veins

感受那份甜美在血管奔流湧動

Yeah I got myself too drunk on you to drive 

讓自己酩酊癡迷的飛駛向你

So I’m crashing here tonight 

今晚就讓我粉碎在這條路上

 

How could I go home When you’re all I wanna know

一心渴求知曉你的同時我怎能夠回去

Come on let me see your bed

來吧讓領我到你的床頭

It’s too late for this to end

現在說結束已經太遲了

Yeah I got myself too drunk on you to drive 

我讓自己酩酊癡迷的飛駛向你

So I’m crashing here tonight 

今晚就讓我粉碎在這條路上

 

Hey are you really this good, damn are you really this good? 

嘿,你是不是真的這麼完美,該死,你是不是真的這麼完美?

Baby you’re just like a drug,

寶貝你就像毒藥

I’d bottle you up if I could              

如果可以我也想克制對你的狂熱

 Feeling out of control with your chemicals

但在你的催化下感覺自己逐漸失控

What’s coming over me? 

是什麼擄獲了我

It’s a total eclipse of rationality 

完全遮蔽了理智

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 冉冉 的頭像
    冉冉

    晨光的起點

    冉冉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()